Sprawy administracyjne

Dział administracji – pokój nr 2

Godziny przyjęć stron:

poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 12.00 oraz od godz. 14.00 do godz. 16.30.

od wtorku do piątku: od godz. 8.00 do godz. 12.00.

Kontakt telefoniczny, w godzinach pracy Spółdzielni:

poniedziałek: od godz. 7.00 do godz. 17.00

wtorek i piątek: od godz. 7.00 do godz. 14.00

środa i czwartek: od godz. 7.00 do godz. 15.00

Numery telefonów:

  • 12 414 37 55 , nr wewnętrzne: 22 (administratorki ) i 30 (kierownik Działu Administracji)
  • 12 411 15 52

W dziale administracji mogą Państwo:

  • zgłosić zmianę ilości osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych
  • odebrać identyfikator postojowy
  • zgłosić problem z utrzymaniem porządku w budynkach
  • zgłosić sprawy dotyczące ochrony i pielęgnacji zieleni, m.in. potrzebę przycięcia krzewów i drzew
  • zgłosić problem z wywozem nieczystości
  • zgłosić problem, związany z naruszeniem regulamin porządku domowego, m.in. z zakłócaniem ciszy nocnej i miru domowego?
  • złożyć wniosek o ubezpieczenie lokalu mieszkalnego w firmie UNIQA (płatność miesięczna przy opłatach czynszowych)